Even voorstellen: Elles van Brenk (1970). Ruim
20 jaar ervaring in het communicatievak heeft me een
senior communicatieadviseur gemaakt. Communicatie
over organisatieveranderingen en fusies, pensioen-
communicatie en bestuurlijk gevoelige trajecten lopen
als een rode draad door mijn loopbaan. Net als het
opbouwen van communicatieafdelingen, het
introduceren van en werken volgens het Nieuwe
Werken principe - inclusief de LEAN- en Agilemethodieken - en het coachen van managers/directieleden op communicatievlak. Ook heb ik inmiddels veel ervaring opgedaan met jaarverslaglegging en beleggingscommunicatie - vooral op het vlak van verantwoord beleggen - en met duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Sinds 2017 leg ik mij ook toe op bestuursondersteuning in de vorm van secretarisfuncties, met een HBO beleidsadviseur en aansluitend een master Bestuurskunde als basis.
Kijk voor een uitgebreid overzicht van mijn opleidingen, ontwikkeling en werkervaring op mijn LinkedIn-profiel:
Ik vind het belangrijk om mijn blik verder te laten reiken dan alleen
communicatie en bestuursondersteuning: ik houd altijd het brede organisatieperspectief voor ogen. Betrokkenheid, gedrevenheid en passie voor organisatie-ontwikkeling zijn sleutelwoorden in mijn manier van werken. Ik ben een rasechte 'doenker': uitdenken, oppakken en afronden. Altijd met aandacht voor zowel de commerciële als de menselijke kanten van een organisatie. Daarbij staat de voorliefde voor pragmatisch handelen voorop. Vandaar ook het uitroepteken. Meer weten of benieuwd naar referenties? Neem gerust contact op !
Elles!Communicatie | E EllesCommunicatie@gmail.com | T + 31 6 425 77 295
KvK Utrecht 54141605 | BTW NL177745502B01 | ING 44.91.395
Over Elles!
• Rasechte 'doenker' • commerciële én organisatiegerichte blik
• pragmatisch • samenwerkingsgericht • flexibel